نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo

نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo

عقد قرارداد نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo

عقد قرارداد نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo در ایران و کشورهای همسایه توسط شرکت سنگ باد

هفته ی گذشته در تاریخ ۱۳ آگوست سال ۲۰۲۰ شرکت سنگ باد بهمن شرق قراردادی رسمی با شرکت Megarevo  چین برای همکاری دو جانبه و اخذ نمایندگی کامل محصولات این شرکت در ایران را به مدت دو سال به امضا رساند. برند Megarevo یکی از شرکت های پیشتاز در سیستم های مدیریت شبکه برق، ذخیره سازی و پایش خودکار توزیع برق در محدوده ی کاری ۱۰۰ کیلوات تا ۵ مگاوات، اینورترهای هیبیریدی و مبدل های DC-DC است. علاوه بر مزیت قیمت محصولات و حل مشکلات نوسان برق، مصرف کننده های حساس نظیر بیمارستان ها، شهرک های صنعتی و دیتا سنترها را پشتیبانی می کند.

این شرکت با محصولاتESS  و PCS بخوبی قادر است تا راه حل برق رسانی به مناطق خارج از شبکه برق سراسری( Off-Grid) را را به صورت یک مجموعه ارائه نماید. برای رفع نیاز ین مناطق، در کنار نصب نیروگاه های فتوولتاییک خورشیدی، تفاهم نامه همکاری با پیمانکاران ایرانی به امضا برساند. مزیت سیستم های PCS نسبت به UPS های متدوال در بیمارستان ها، قدرت ذخیره سازی بسیار قوی تر، قیمت مناسب تر و از طرفی به دلیل بالاتر بودن تکنولوژی و دسترسی به خدمات پس از فروش محصولات با کیفیت بهتری به بهره برداری می رسند.

 

عقد قرارداد نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo

عقد قرارداد نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo

این همکاری با رویکرد مدیران شرکت سنگ باد، در آینده ای نه چندان دور منتج به بومی سازی دانش فنی روز جهان در کشور عزیز مان ایران خواهد شد. قرار داد اخیر، حاصل تلاش چند ماهه دفتر همکاری ها و تجارت بین الملل شرکت سنگ باد بود. این دفتر موفقیت را مدیون اهتمام و همبستگی، مدیرعامل شرکت سنگباد بهمن شرق آقای مهندس الهی و مدیر عامل شرکت های INVT و Megarevo آقای Brain Yaw می داند.

سیستم ذخیره سازی انرژی عقد قرارداد نمایندگی فروش شرکت Shenzhen Megarevo