دهها هزار توربین بادی: جو بایدن برای معامله سبز، به باد می نگرد

دهها هزار توربین بادی: جو بایدن برای معامله سبز، به باد می نگرد

توربین بادی

دهها هزار توربین بادی

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن، پیش از انتخابات این کشور در ماه نوامبر، از یک بسته دو تریلیون دلاری انرژی پاک و اقدامات پایدار برای دفع زباله در بخش برق ایالات متحده تا سال ۲۰۳۵ پرده برداری کرد.
بایدن قصد دارد در صورت انتخاب، ۲ تریلیون دلار کامل را برای اولین دوره چهار ساله خود صرف کند و قصد دارد نصب «میلیونها صفحه خورشیدی و دهها هزار توربین بادی» را تبلیغ کند.
این طرح همچنین شامل سرمایه گذاری های هدفمند در زیرساخت ها، صنعت خودرو و حمل و نقل عمومی است، اما هنوز جزئیات خاصی منتشر نشده است.

با این حال، این طرح توسط اتحادیه توسط انجمن انرژی باد آمریکا (AWEA) پشتیبانی می شود و مدیر عامل تام کیرنان این بسته(دهها هزار توربین بادی) را به شدت تحسین کرد.

کیرنان افزود: “هرچه کشور ما در تلاش است تا از همه گیری جهانی، بی عدالتی های نژادی و رکود اقتصادی بهبود یابد ، این لحظه مناسب برای رشد سرمایه گذاری ها و شغل های پردرآمد آمریکایی در ارتباط با توسعه انرژی های تجدیدپذیر است.
بایدن گفت که او می خواهد ایالات متحده را در “یک مسیر برگشت ناپذیر” قرار دهد تا بتواند تا سال ۲۰۵۰ اقتصاد با آلایندگی صفر را ایجاد کند و “پیشرفت بلند پروازانه را که دانش می طلبد برآورده کند”.
با این حال، وی متعهد نشد که آمریکا مجدداً به توافق پاریس بپردازد.
وی افزود که می خواهد نوآوری را در باتری ها – برای استفاده در وسایل نقلیه برقی و همچنین مکمل PV و خورشیدی – ایجاد کند و باعث کاهش هزینه در فن آوری های انرژی پاک از جمله هیدروژن تجدید پذیر شود.
این نامزد، که در دولت اوباما معاون رئیس جمهور بود، اضافه کرد که تحت دولت او ، ایالات متحده با انرژی هسته ای و انرژی برق آبی ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد که می خواهد خطوط انتقال موجود را با فناوری جدید دوباره برقرار کند و نوارهای قرمز را قطع کند تا مجوز سریعتر و آسان تری برای زیرساخت های شبکه فراهم کند.

July 2020

Craig Richard

سریعترین ایالت آمریکا در رشد انرژی باد- قدرت باد در نیو مکزیک سریعتر از هر ایالت دیگر در سال ۲۰۱۷ رشد کرد.