تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی - زیمنس

تولیدکنندگان توربین بادی

با افزایش تقاضا برای انرژی باد با کاهش هزینه هر مگاوات توان، تولیدکنندگان توربین بادی با فناوری و نوآوری خود رقابت را بیشتر می کنند. Energy Acuity، ارائه دهنده اصلی تولید انرژی با تجزیه و تحلیل ۱۴۳ پروژه تولید انرژی بادی، نوآوری ها و ابتکارات استراتژیک، لیستی از ۱۰ تولید کننده برتر توربین بادی را در سال ۲۰۱۹ تهیه کرده است.

زیمنس (Siemens (Includes Subsidiaries))

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 103620

تعداد پروژه: ۱۳۸۳

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – زیمنس

زیمنس با حضور پررنگ در تمام جنبه های تجارت: دریایی، خشکی و خدمات، یک رهبر جهانی در صنعت انرژی باد است. قابلیت های پیشرفته دیجیتالی این شرکت این امکان را برای شما فراهم می کند تا یکی از گسترده ترین سبد محصولات را در این بخش و همچنین راه حل های خدماتی پیشرو در صنعت ارائه دهد که به مقرون به صرفه تر و قابل اطمینان تر شدن انرژی پاک کمک می کند. با نصب بیش از ۱۰۰ گیگاوات در سراسر جهان، زیمنس توربین های بادی را چه در خشکی و چه در دریا تولید، نصب و نگهداری می کند.

حقایقی در مورد زیمنس:

  • بیش از ۱۰۰ گیگاوات ظرفیت نصب شده در بیش از ۹۰ کشور با بیش از ۲۹۰۰۰ توربین بادی.
  • در سال ۲۰۱۷ Siemens Wind Power وGamesa برای ایجاد چشم انداز انرژی فردا و تأمین ارزش ماندگار برای بسیاری از سهامداران خود، تجارت بادی خود را متحد کردند.
  • زیمنس برای کاهش هزینه های تدارکات، اولین بار از دو کشتی حمل و نقل توربین Roll-on / roll-off را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد که از کشتی کانتینری ساخته شده بود.

وستاس(Vestas)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 101531

تعداد پروژه: ۲۵۹۲

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – وستاس

وستاس شریک جهانی صنعت انرژی در زمینه راه حل های پایدار انرژی است. این شرکت توربین های بادی را در سراسر جهان طراحی کرده، ساخت ، نصب و سرویس می دهند و با بیش از ۱۰۰ گیگاوات توربین بادی در ۸۰ کشور جهان است.

از طریق قابلیت های پیشگام داده های هوشمند صنعت و بیش از ۸۷ گیگاوات توربین بادی تحت سرویس، از داده ها برای تفسیر، پیش بینی و بهره برداری از منابع بادی برای ارائه بهترین راه حل های انرژی باد در کلاس خود استفاده می کند. بیش از ۲۴۵۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد و در حال حاضر ۲۳ درصد از سهم بازار صنایع بادی را دارد.

وستاس تمام برق خود را از طریق انرژی های تجدیدپذیر تأمین می کند و متعهد می شود که حتی با رشد عملکرد و مصرف برق در این سطح بماند. یک توربین بادی وستاس تقریباً از ۲۵۰۰۰ قطعه ساخته شده است.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – وستاس

انرژی تجدید پذیر جنرال الکتریک(GE Renewable Energy)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 80541

تعداد پروژه: ۱۱۲۹

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – جنرال الکتریک

انرژی های تجدیدپذیر GE یک شرکت نوپا ۱۰ میلیارد دلاری است که یکی از گسترده ترین نمونه کارها در زمینه محصولات و خدمات صنعت انرژی های تجدیدپذیر را گرد هم آورده است. با ترکیب فن آوری های نوآورانه مانند انرژی خورشیدی متمرکز(concentrated solar power) و اخیراً پره های توربین بادی در خشکی و دریا، انرژی های تجدیدپذیر GE بیش از چند گیگاوات ظرفیت در سطح جهان نصب کرده است تا جهان بهتر و تمیزتر کار کند. انرژی تجدیدپذیر جنرال الکتریک با بیش از ۲۲۰۰۰ کارمند در بیش از ۶۰ کشور جهان، توسط منابع اولین شرکت صنعتی دیجیتال در جهان پشتیبانی می شود.

جنرال الکتریک با بیش از ۴۰۰۰۰ توربین بادی خشکی که در بیش از ۳۵ کشور جهان نصب شده و ظرفیت نصب شده ۶۲ گیگاوات یکی از برترین شرکتهای تولید کننده انرژی باد در جهان است. این امر GE را به یکی از ۳ تامین کننده برتر توربین بادی در جهان تبدیل می کند. جنرال الکتریک از سال ۱۹۷۸ تاکنون بیش از ۲۱۵۰۰۰ پره توربین بادی نصب کرده است.

جنرال الکتریک پیشگام مزرعه بادی دیجیتال است – از طریق جمع آوری مداوم داده های زمان واقعی(real-time) (به عنوان مثال آب و هوا، پیام های قطعات، گزارش تعمیرات، عملکرد مدل های مشابه در ناوگان این شرکت) یک مدل پیش بینی ساخته می شود و داده های جمع آوری شده به بینش عملی(actionable insights) تبدیل می شود.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – جنرال الکتریک

انرکون(Enercon)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 20975

تعداد پروژه: ۱۰۶۸

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – انرکون

انرکون، مستقر در اوریش آلمان، چهارمین تولید کننده بزرگ توربین بادی در جهان است و از اواسط دهه نود پیشگام بازار آلمان است. این شرکت دارای امکانات تولید در آلمان (اوریش، امدن و مگدبورگ)، سوئد، برزیل، هند، کانادا، ترکیه و پرتغال است.

انرکون از جولای ۲۰۱۱، سهم بازار ۷٫۲٪ در سراسر جهان (پنجمین بالاترین) و ۵۹٫۲٪ سهم بازار در آلمان را دارد. تا دسامبر سال ۲۰۱۷، بیش از ۲۶۳۰۰ توربین بادی نصب کرده بود که ظرفیت تولید برق بیش از ۴۳ گیگاوات است. اغلب توربین های نصب شده مدل E-40 است که در سال ۱۹۹۳ پیشگام طراحی بدون گیربکس بودند.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – انرکون

نوردکس(Nordex SE)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 19965

تعداد پروژه: ۶۳۲

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی نوردکس

نوردکس ظرفیت برق بیش از ۲۳ گیگاوات را در بیش از ۲۵ بازار نصب کرده است. در حال حاضر تقریباً ۵۴۰۰ کارمند دارد. شبکه تولید شامل کارخانه هایی در آلمان، اسپانیا، برزیل، ایالات متحده و هند است. دامنه محصول در درجه اول متمرکز بر توربین های خشکی در کلاس ۱٫۵ – ۴٫۸ مگاوات است.

Nordex و Acciona Windpower چندین دهه تجربه در طراحی، ساخت و بهره برداری از توربین های بادی را ترکیب کرده و بیش از ۱۸ گیگاوات انرژی پایدار در سراسر جهان ارائه می دهند. دفاتر و شرکت های تابعه در بیش از ۲۰ کشور جهان دارد. نوردکس در سال ۱۹۹۵ اولین شرکتی بود که تقویت کننده(booster) توربین ۱ مگاواتی را تولید انبوه کرد. نودکس در سال ۲۰۱۷ درآمد ۳ میلیارد یورویی (۳٫۳۵۴ میلیارد دلار آمریکا) کسب کرده است.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی نوردکس

سنویون(Senvion SE)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 18469

تعداد پروژه: ۷۷۱

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی سنویون

سنویون یک تولید کننده پیشگام جهانی توربین های بادی در خشکی و دریایی است. این شرکت توربین های بادی را تقریباً در هر مکانی توسعه، تولید و به بازار عرضه می کند – با خروجی های نامی از ۲ مگاوات تا ۶٫۳۳ مگاوات و قطرهای روتور از ۸۲ متر تا ۱۵۲ متر. علاوه بر این، این شرکت به مشتریان خود پروژه های ویژه ای را به روش کلید در دست، تعمیر و نگهداری، حمل و نقل و نصب و همچنین برنامه ریزی و ساخت فونداسیون ارائه می دهد. این شرکت با تقریباً ۴۰۰۰ کارمند در سراسر جهان ، از تجربیات حاصل از ساخت و نصب بیش از ۸۲۰۰ توربین بادی در سراسر جهان استفاده می کند.

با استفاده از فناوری مدولار این شرکت، حالت Smart Power بهینه سازی  ۴٫۲M148 و  ۴٫۲M140را بدون تغییر در اجزا امکان پذیر می کند. با ارزیابی شرایط پروژه و تنظیم پارامترهای عملیاتی، می توان توان اسمی را ۳۰۰ کیلو وات افزایش داد. این میزان خروجی را از ۴٫۲ مگاوات به ۴٫۵ مگاوات می رساند. این شرکت اولین مزرعه بادی دریایی را در دریای مدیترانه نصب می کند و دارای ظرفیت نصب شده توربین در ایالات متحده ۱۲۶۴ مگاوات است.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی Senvion 3.4M104

گولد ویند(Goldwind)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 15321

تعداد پروژه: ۲۴۶

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی گولدویند

Xinjiang Goldwind Science & Technology Co عمدتا در تحقیق، توسعه، ساخت و بازاریابی مجموعه های بزرگ توربین بادی و همچنین ساخت و بهره برداری از نیروگاه های بادی متوسط ​​کار می کند. محصولات عمده این شرکت شامل مجموعه های توربین بادی سری ۶۰۰ کیلووات، ۷۵۰ کیلو وات، ۱٫۲ مگاوات و ۱٫۵ مگاوات است. با بیش از ۵۰ گیگاوات ظرفیت در سراسر جهان ، فناوری انقلابی Goldwind’s Permanent Magnet Direct Drive (PMDD) در حال شکل گیری استاندارد جدیدی در انرژی باد است. این شرکت راه حل های جامع و ابتکاری خود را برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر، از جمله تولید و فروش تجهیزات، خدمات و سرمایه گذاری ارائه می دهد.

گولد ویند اکنون در ۶ قاره کار می کند، بیش از ۸۰۰۰ کارمند دارد و بیش از ۵۰ گیگاوات ظرفیت باد نصب شده دارد و دارای ۳۱۰۰۰ توربین بادی عملیاتی (از این تعداد، بیش از ۲۷۰۰۰ توربین بادی محرک مستقیم) در ۲۴ کشور است.

مشتریان Goldwind با ادغام شبیه سازی میدان سیال و داده های زیاد، خطرات سرمایه گذاری را کاهش داده و درآمد سرمایه گذاری را ۲۰٪ یا بیشتر افزایش می دهند.

قابلیت های تحقیق و توسعه قدرتمند Goldwind آنها را قادر ساخته است تا نزدیک به ۳۰ پروژه مهم تحقیقاتی علمی ملی را در دست داشته باشند و بیش از ۳۹۰۰ حق ثبت اختراع را بدست آورند.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی Goldwind’s 2.5-MW

سینوول(Sinovel Wind)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 14020

تعداد پروژه: ۱۵۹

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی سینوول

شرکت Sinovel Wind Group Co. Ltd. اولین شرکت با تکنولوژی بالا در چین است که در زمینه توسعه، طراحی، ساخت و فروش مستقل توربین های بادی در خشکی و دریایی، که با انواع شرایط محیطی و منابع باد مختلف جهانی سازگار هستند، تخصص دارد. همچنین اولین شرکت چینی است که به طور مستقل مجموعه ای از توربین های بادی ۵ مگاواتی و ۶ مگاواتی را توسعه داده است. از سال ۲۰۱۵، ظرفیت تولید تجمعی توربین های Sinovel به حدی رسیده است که به عنوان شماره ۲ بازار باد چین قرار دارد. ظرفیت تولید توربین های دریایی به مجموع ۱۷۰ مگاوات رسیده است و ظرفیت تولید تجمعی نصب شده توربین های سینوول در بازارهای خارج از کشور در مجموع به ۳۸۱ مگاوات رسیده اند.

اولین شرکت چینی است که توسعه و تولید توربین های بادی ۵ مگاواتی و ۶ مگاواتی با حقوق مالکیت معنوی مستقل را به پایان رسانده است.

در حال ساخت مرکز ملی تحقیق و توسعه فناوری و تجهیزات انرژی بادی دریایی است که دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته، توانایی های تخصصی آزمایشگاه تحقیق و توسعه و فناوری های پیشرفته است. همچنین پیشگام توسعه یک پایگاه یکپارچه برای ساخت، مونتاژ، آزمایش، حمل و نقل و نصب توربین های بادی دریایی در مقیاس بزرگ است.

این شرکت در حال ساخت یک سازه آزمایش توربین های بادی و اجزای اصلی با ظرفیت حداکثر ۱۵ مگاوات است تا بتواند شرکت را در توسعه فن آوری های انرژی باد دریایی راهبری کند.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی سینوول

سوزلون(Suzlon)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 13268

تعداد پروژه: ۲۵۳

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی سوزلون

سوزلون یک بازیگر جهانی در بازار انرژی های تجدیدپذیر است. این شرکت تعداد معدودی مدل توربین بادی برای استفاده در خشکی تولید می کند که بین ۶۰۰ کیلووات تا ۲٫۲۵ مگاوات است. این شرکت تمام اجزای سازنده خود را – پره ها، پانل های کنترل، ناسل ها، ژنراتورها،  روتورها و برج ها – می سازد که به رقبا نیز می فروشد. سوزلون بیش از ده کارخانه تولید در هند، چین و ایالات متحده و همچنین امکانات تحقیق و توسعه در اروپا و هند دارد. شرکت متمرکز بر رشد در بازارهای نوظهور آسیا مانند چین و هند است. این شرکت همچنان بزرگترین شرکت توربین بادی هند است و بیشتر مزارع بادی این کشور را تأمین می کند و بیش از ۵۰٪ (۱۰٫۵ ≈ سهم بازار جهانی) از بازار داخلی برخوردار است..

سوزلون دارای ظرفیت نصب شده ۱۰۰۰۰+ مگاوات با بیش از ۱۱۸۰۰ توربین بادی برای مشتریان در سراسر جهان است. بهره برداری فعال در ۱۸ کشور در ۶ قاره با ۱۵ واحد تولیدی و ۹ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان یکی مورد از دستاورد های این شرکت است.

ظرفیت بادی نصب شده سوزلون معادل این است: ۳ میلیارد درخت که سالانه CO2 جذب می کنند، ۶ میلیون ماشین از رده خارج شوند، ۹ میلیون خانوار توان می گیرند  ۲۷ میلیون تن زغال سنگ ذخیره می شود، ۲۱ میلیون تن از انتشار CO2 جلوگیری می شود یا ۲۰۰ میلیون کامپیوتر رومیزی تغذیه می شود.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی سوزلون

میتسوبیشی وستاس(MHI Vestas Offshore Wind)

ظرفیت کل پروژه ها(MW): 12164

تعداد پروژه: ۲۵

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – میتسوبیشی وستاس

شرکتMHI Vestas Offshore Wind  یک سرمایه گذاری مشترک بین Vestas Wind Systems  و Mitsubishi Heavy Industries (MHI)  به صورت برابر است. تمرکز این شرکت در طراحی، ساخت، نصب و نگهداری توربین های بادی برای صنعت باد دریایی است. این شرکت با ایجاد سرمایه و صرفه جویی در بهره برداری و افزایش توان تولیدی توربین های بادی، ایجاد ارزش افزوده پایدار از طریق نیروی باد دریایی را هدف خود کرده است. این شرکت از ابتدای تاسیس خود در سال ۲۰۱۴ در زمینه های بادی دریایی نوآورانه عمل می کند و براساس اصول بنیادین همکاری، اعتماد، فناوری و تعهد خود هدایت می شود.

آنها از طریق سابقه ۲۰+ ساله MHI 1000 توربین بادی که برابر با بیش از ۳۲۰۰ مگاوات است را در سراسر جهان نصب کرده است. با پاسخگویی به چالش های اقیانوس اطلس با امواج نیرومند و بادهای شدید خود،WindFloat  یک سکوی جدید شناور دریایی است که دارای یک توربین بادی ۲ مگاواتی است و برای کشف امکانات جدید برای آبهای عمیق طراحی شده است. که از طریق کابل زیر دریا به شبکه برق ملی پرتغال متصل است و ظرفیت ۲ مگاواتی آن می تواند برق کافی برای تأمین انرژی ۱۳۰۰ خانوار را تولید کند. دفتر مرکزی آن که در دانمارک واقع شده است، دارای حدود ۲۵۰۰ کارمند با درآمد سالانه ۱۱٫۴ میلیون دلار است.

تولیدکنندگان توربین بادی

تولیدکنندگان توربین بادی – میتسوبیشی وستاس

برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه بفرمایید.